کتابها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری ادبیات فارسی (منابع تخصصی و منابع دروس عمومی), مواد آزمون دبیر ادبیات فارسی و همچنین نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیری ادبیات فارسی آموزش و پرورش با کد شغل 3036 در این صفحه از سایت تحصیلات تکمیلی بررسی و ارائه گردیده‌اند.

📑 فهرست مطالب این صفحه:

البته معرفی منابع استخدامی دبیر ادبیات فارسی می‌تواند از لیست ذیل فراتر هم برود، لذا با توجه به تجربه‌ای که طی چندین سال ارائه معتبرترین منابع آزمون استخدامی داشته‌ایم و همچنین بازخوردهایی که از داوطلبانِ موفقِ دوره هایِ گذشته کسب کردیم، در این صفحه به طور خلاصه و مفید، فقط تمرکز بر بهترین منابع آزمون استخدامی دبیری ادبیات فارسی آموزش و پرورش با رویکرد معرفی کتابهایی است که کاربردی و موثر بوده و داوطلب با مطالعه صحیح آنها، به تسلط کامل در هر درس و حداکثر آمادگی برای کسب موفقیت در آزمون استخدامی دبیر ادبیات فارسی برسد.

مواد امتحانی آزمون استخدامی دبیر ادبیات فارسی آموزش و پرورش

قبل از معرفی منابع به معرفی مواد امتحانی آزمون می‌پردازیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورس در رشته زبان و ادبیات فارسی شامل سنجش حیطه‌های عمومی، تخصصی و اختصاصی می‌باشد.

1. مواد امتحانی دروس حیطه عمومی (مشترک بین تمام رشته‌های دبیری) عبارتنداز:

معارف و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی / تاریخ و فرهنگ تمدن / تعلیم و تربیت اسلامی / دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی/ توانایی‌های عمومی و ذهنی

2. مواد امتحانی دروس حیطه اختصاصی (مشترک بین تمام رشته‌های دبیری) عبارتنداز:

اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش / روشها و فنون تدریس / روانشناسی تربیتی / سنجش و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی

3. مواد امتحانی دروس حیطه تخصصی دبیری ادبیات فارسی آموزش و پرورش عبارتند از:

نظم و نثر فارسی / تاریخ ادبیات و سبک شناسی / عروض و قافیه و فنون ادبی / زبان فارسی (املا، نگارش و ویرایش، دستور زبان فارسی)

با توجه به مواد امتحانی ذکر شده در بالا کتابهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم. داوطلبان گرامی می‌توانند با توجه به نیاز خود از کتاهاب زیر انتخاب کنند. با کلیک بر روی عکس هر کتاب مشخصات و ویژگیهای هر کتاب را میتوانید مشاهده نمایید.

منابع پیشنهادی حیطه عمومی دبیری آموزش و پرورش

داوطلب گرامی، مواد امتحانی حیطه عمومی بین تمام رشته-شغل‌های دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش یکسان است. بنابراین کتابهای معرفی شده‌ی زیر برای تمامی رشته‌ها قابل استفاده می‌باشد.

منابع پیشنهادی حیطه اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

داوطلب گرامی، مواد امتحانی حیطه اختصاصی بین تمام رشته-شغل‌های دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش یکسان است. بنابراین کتابهای معرفی شده‌ی زیر برای تمامی رشته‌ها قابل استفاده می‌باشد.

سایر منابع حیطه اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

منابع پیشنهادی حیطه تخصصی دبیری ادبیات فارسی آموزش و پرورش

سایر منابع حیطه تخصصی دبیری ادبیات فارسی

کاربر گرامی سایت تحصیلات تکمیلی، لطفا در صورتیکه نظر، سوالی یا پیشنهاد و تجربه‌ای در ارتباط با منابع آزمون استخدامی دبیری ادبیات فارسی دارید لطفا از بخش دیدگاه‌های پایین صفحه مطرح نمایید. منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم.