منابع آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات در این صفحه که شامل مجموعه ای از منابع ضروری برای آمادگی بهتر برای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در این شغل است. بررسی و ارائه شده است.

در این صفحه ما سعی کرده ایم تا منابع متنوعی را معرفی و ارائه کنیم تا شما بتوانید بهترین و مناسب ترین منابع را برای خود انتخاب کنید.

با استفاده از این منابع، می‌توانید خود را برای آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات دستگاه های اجرایی آماده کنید.

این منابع شامل جدیدترین قوانین و مقررات مالیاتی و نکات کلیدی برای آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات هستند.

منابع مامور تشخیص مالیات : کتاب های جامع حیطه تخصصی و اختصاصی و عمومی

از مواد امتحانی ذیل در آزمون سوال طرح می‌شود. سهم هر ماده امتحانی از مجموع سوالات حیطه تخصصی و اختصاصی و عمومی 10% می‌باشد.

قبل از اینکه منابع هر کدام از مواد امتحانی را به تفکیک بررسی کنیم به معرفی کتاب هایی می‌پردازیم که با عنوان کتاب استخدامی مامور تشخیص مالیات شامل کلیه مواد تخصصی و اختصاصی آزمون مامور تشخیص مالیات در یک کتاب هستند بدیهی است که با توجه به حجم کتابها، مباحث دروس در این کتابها به صورت خلاصه و چکیده ارائه شده است و شامل شرح کامل دروس نیست.

این سبک کتاب‌ها، به ویژه برای زمان‌هایی که زمان کافی برای مطالعه و آمادگی به آزمون وجود ندارد و یا داوطلب محدودیت زمانی دارد، گزینه‌ی بسیار مناسبی می‌باشند. زیرا با تمرکز بر نکات و مفاهیم اصلی، این کتاب‌ها با ارائه‌ی یک خلاصه‌ی مطالب بیان شده، به داوطلبان کمک می‌کنند تا با سرعت و سهولت به یادگیری مطالب بپردازند و برای آزمون بهتر آماده شوند. مطالعه‌ی این سبک از کتاب‌ها به دلیل صرفه‌جویی در زمان مطالعه، توصیه می‌شوند.

منابع مامور تشخیص مالیات : کتاب های تفکیک شده بر اساس مواد امتحانی

اگر داوطلبی هستید که از زمان بیشتری برای آمادگی برای آزمون برخوردار هستید یا تندخوان هستید و می‌توانید مطالب را به سرعت تحلیل و درک کنید، بهتر است از کتاب ها و منابع آموزشی زیر استفاده کنید که بر اساس مواد امتحانی شما تفکیک شده‌اند. این منابع با برخورداری از محتوایی جامع و دقیق، شما را قادر می‌سازند تا شرح کامل‌تری از دروس و مواد آزمون را مطالعه کنید و آمادگی بسیار بالاتری را برای آزمون کسب نمایید.

منابع قانون مالیات های مستقیم | قانون مالیات بر ارزش افزوده | قوانین و مقررات مالیاتی

برای تسلط بر این دو درس، مطالعه یکی از کتابهای زیر را پیشنهاد میکنیم. بهترین کتاب برای مطالعه و آمادگی در آزمون مامور تشخیص مالیات کتاب مالیاتی آخوندی می‌باشد. در این کتاب آخرین تغییرات مالیاتی در کشور ما بررسی شده است. با مطالعه این منابع، بهترین آمادگی را برای آزمون مامور تشخیص مالیات در بخش قوانین و مقررات مالیاتی خواهید داشت.

منابع اصول حسابداری برای آزمون مامور تشخیص مالیات

برای تسلط بر مباحث اصول حسابداری کتابهای زیر را پیشنهاد میکنیم:

منابع حسابداری صنعتی برای آمادگی آزمون مامور تشخیص مالیات

برای تسلط بر این دو درس، مطالعه یکی از کتابهای زیر را پیشنهاد میکنیم. کتاب حسابداری صنعتی مدرسان شریف یه کتاب بسیار جامع و کامل برای مطالعه تمام مباحث این درس می‌باشد.

منابع اقتصاد خرد، کلان و مالیه عمومی آزمون مامور تشخیص مالیات

منابع دروس عمومی آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات

برای آمادگی دروس عمومی مطالعه کتابهای زیر پیشنهاد می‌شود.