خرید کتاب حقوقی با تخفیف ارسال رایگان پستی در فروشگاه اینترنتی و آنلاین کتاب حقوقی تحصیلات تکمیلی

به فروشگاه اینترنتی کتاب حقوقی تحصیلات تکمیلی خوش آمدید. در این صفحه از کتابفروشی آنلاین تحصیلات تکمیلی، مشخصات، قیمت و خرید کتاب حقوقی از کلیه ناشران حقوقی گردآوری شده است. جهت سهولت دسترسی به کتاب‌ها برای خرید و سفارش آنلاین، آن‌ها را به دو بخش تقسیم‌بندی کرده‌ایم:

1. بر اساس موضوع کتاب

2. بر اساس ناشر کتاب

سایت خرید کتاب حقوقی تحصیلات تکمیلی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی مناسب، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در زمینه‌ی فروش کتاب‎‌ مرجع و منابع حقوقی، خصوصاً منابع آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری، مشاوران حقوقی، کارآموزی وکالت، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق در تمامی گرایش‌های آن می‌باشد. برای آگاهی بیشتر و معرفی کتاب‌های منابع آزمون وکالت، می توانید هم به بخش مربوطه در سایت و یا به کانال تحصیلات تکمیلی در تلگرام مراجعه فرمایید.

همچنین از طریق چت آنلاین موجود در این صفحه و یا ایمیل می‌توانید کتاب‌های حقوقی موردنظرتان را پیشنهاد داده و برای آگاهی از موجودی آن‌ها در بانک کتاب‌ حقوقی سایت تحصیلات تکمیلی و سفارش آن، از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید. کارشناسان ما، در امر مشاوره برای انتخاب و خرید بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌ها و منابع حقوقی همراه و راهنمای شما خواهند بود.

خرید و سفارش تلفنی و اینترنتی کتاب حقوقی با تخفیف در هزینه ارسال

ارسال رایگان کتاب حقوقی با پست پیشتاز برای خریدهای بالاتر از 400 هزار تومان برای کاربران گرامی فراهم شده است تا در هر نقطه‌ای از کشور که حضور دارید، بتوانید به راحتی کتاب‌های حقوقی از هر نویسنده و ناشری که مدنظر دارید، به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کتاب حقوقی تحصیلات تکمیلی تهیه نمایید.

قابل ذکر است که ارسال فوری سفارشات با پیک فقط برای شهر تهران میسر است (هزینه‌ی ارسال کتاب با پیک رایگان نبوده و بر عهده‌ی خریدار می‌باشد)، برای استفاده از این امکان می‌بایست پیش از ثبت نهایی با واحد امور مشتریان تماس حاصل فرمایید.

نکته‌ی مهم دیگر که پاسخ سوال بسیاری از مشتریان است؛ امکان پرداخت درب منزل در حال حاضر امکان پذیر نمی‌باشد و پرداخت فقط از طریق سایت یا در صورتی که مخاطب قادر به ثبت سفارش و پرداخت از طریق سایت نباشد، می‌تواند از طریق تماس تلفنی با امور مشتریان سفارش خود را ثبت و مبلغ آن را کارت به کارت نماید.

در صورتیکه از دسته‌بندی‌های ارائه شده نتوانستید کتاب حقوقی مدنظر خود را در این پیج پیدا کنید، از نوار جستجوی پایین استفاده کنید. بخشی از عنوان کتاب یا نام مولف، ناشر را وارد کنید تا لیستی از جدیدترین کتب حقوقی به همراه قیمت و دیگر مشخصات، به شما نشان داده شود. همچنین با دانلود بخشی از کتاب‌ها که به صورت فایل pdf ارائه شده است می‌توانید با کلیات کتاب آشنا شوید.

با توجه به تنوع و تعدد کتاب‌های حقوقی، در صورتیکه در انتخاب منابع تردید یا ابهامی دارید و یا کتاب مدنظر را در سایت و پیج کتب حقوقی پیدا نکردید، یکی از روش‌های زیر را استفاده کنید:

  • جهت سفارش خرید تلفنی کتاب حقوقی با شماره 09917033164 در روزها و ساعات اداری تماس بگیرید.
  • از بخش نظرات و دیدگاه‌های پایین صفحه مطرح نمایید تا در اسرع وقت توسط کارشناسان سایت پاسخگویی شود.
  • از بخش چت آنلاین با پشتیبان سایت گفتگو کنید.

کارشناسان سایت، آمادگی جهت مشاوره و انتخاب منابع آزمون های حقوقی زیر به کاربران گرامی را دارند، همچنین با کلیک بر روی لینکهای مفید زیر می‌توانید به صفحه معرفی منابع هر آزمون هدایت شوید

خرید کتاب های رشته حقوق در کتابفروشی حقوقی آنلاین تحصیلات تکمیلی

از لیست زیر، در صورتی که میخواهید کتابها را بر اساس موضوع خاص خود مشاهده و بررسی نمایید از ستون اول بر روی نام هر موضوع کلیک کنید و در صورتیکه مایل هستید کتابها را بر اساس ناشر بررسی و انتخاب نمایید، از ستون دوم بر روی نام هر ناشر کلیک کنید. پس از کلیک، صفحه‌ای که باز می‌شود، مشخصات و ویژگی‌های هر کتاب به تفکیک در آن ارائه شده است.

لیست پرفروش ترین کتاب های حقوقی