انتخاب هوشمندانه بهترین منابع ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1401 از اهمیت بسزایی برخوردار است. به این جهت که داوطلب می تواند در مدت زمان باقی مانده تا کنکور کارشناسی ارشد به شکلی ایده آل آماده آزمون شود. در این صفحه از سایت تحصیلات تکمیلی فقط منابعی را ارائه کرده ایم که بهترین منابع مطالعاتی برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد مجموعه علوم ورزشی و تربیت بدنی۱۴۰۱ می‌باشند و همچنین داوطلبان بسیاری با مطالعه درست و صحیح همین منابع رتبه های بسیار خوبی در دانشگاه مدنظرشان کسب کرده اند.

بنابراین مطالعه این منابع توصیه موسسه تحصیلات تکمیلی به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد مجموعه تربیت بدنی و علوم ورزشی می‌باشد.

گرایش های کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی

فیزیولوژی ورزشی / بیومکانیک ورزشی / رفتار حرکتی / آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی / مدیریت ورزشی / روان شناسی ورزشی / جامعه شناسی ورزش 

راهنمایی ۱: 

در صورت تمایل به مشاهده و خرید منابع ارشد تربیت بدنی به تفکیک گرایش از لینک های ذیل استفاده نمایید.

منابع کارشناسی ارشد بیومکانیک ورزشی 1401

منابع کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی ۱۴۰۱

منابع ارشد رفتار حرکتی 1401

منابع ارشد آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی 1401

راهنمایی ۲: 

لیست بهترین منابع کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی 1401 برای همه گرایش ها در ادامه معرفی شده اند. لازم به ذکر است که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی می‌توانید با توجه به نیاز خود از یک یا ترکیبی از این کتاب‌ها جهت آمادگی هرچه بیشتر خود استفاده نمایید.

بهترین منابع آزمون ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی۱۴۰۱