کتابها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری تاریخ (منابع تخصصی و منابع دروس عمومی), مواد آزمون دبیر تاریخ و همچنین نمونه سوالات استخدامی دبیر تاریخ با کد شغل ۲۶۰۲ در این صفحه از سایت تحصیلات تکمیلی بررسی و ارائه گردیده‌اند.

منابع آزمون استخدامی دبیری تاریخ آموزش و پرورش

مواد امتحانی آزمون استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش

قبل از معرفی منابع به معرفی مواد امتحانی آزمون می‌پردازیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورس در رشته دبیری تاریخ شامل مواد امتحانی دو بخش دروس تخصصی و دروس عمومی می‌باشد.

مواد امتحانی دروس تخصصی عبارتند از:

1. تاریخ جهان (اروپا (قرون وسطی – رنسانس – قرون جدید))/ 2. تاریخ ایران پیش از اسلام (ایران باستان)/ 3. تاریخ ایران دوره اسلامی (ایران در دو قرن نخستین – ایران میانه تا پایان صفوی)/ 4. تاریخ ایران معاصر (با نگاهی ویژه به انقلاب اسلامی)

مواد امتحانی دروس عمومی استخدامی عبارتنداز:

ریاضی و آمار/ هوش و توانمندی‌های عمومی (استعداد تحصیلی)/ کامپیوتر (ICDL)/ اطلاعات عمومی و قانون اساسی/ ادبیات فارسی/ معارف و احکام اسلامی/ زبان انگلیسی عمومی

با توجه به مواد امتحانی فوق، کتابهای زیر را پیشنهاد می‌کنیم. داوطلبان گرامی می‌توانند با توجه به نیاز خود از کتاهای زیر انتخاب کنند. با کلیک بر روی عکس هر کتاب مشخصات و ویژگیهای هر کتاب را میتوانید مشاهده نمایید.

منابع تخصصی دبیر تاریخ (کتابهای دروس تخصصی)

برای درس تاریخ جهان مطالعه یکی از کتابهای زیر پیشنهاد می‌شود:

برای درس تاریخ ایران پیش از اسلام (ایران باستان) مطالعه کتابهای زیر پیشنهاد می‌شود:

برای درس تاریخ ایران دوره اسلامی مطالعه یکی از کتابهای زیر پیشنهاد می‌شود:

برای درس تاریخ ایران معاصر با نگاهی ویژه به انقلاب اسلامی کتاب زیر پیشنهاد می‌شود.

خلاصه دروس و نمونه سوالات استخدامی دبیر تاریخ

در صورتیکه زمان کمتری در اختیار دارید و یا مایل به مطالعه خلاصه مباحث دروس دارید، می‌توانید از منابع زیر مطالعه نمایید.

منابع آزمون استخدامی دبیر تاریخ (کتابهای دروس عمومی استخدامی)

داوطلبین می‌توانند با توجه به نیاز خود از یک یا ترکیبی از این کتابها استفاده نمایند.

کاربر گرامی سایت تحصیلات تکمیلی، ما تمام سعی خود را کرده ایم که بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورش را نسبت به عنوان های شغلی مختلف به شما معرفی کنیم. خوشحال می‌شویم که سوال یا دیدگاه خودتان را در ارتباط با موضوع این صفحه (منابع آزمون استخدامی دبیری تاریخ) و کتابهای معرفی شده از بخش دیدگاه‌های پایین صفحه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.