کتابها و منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته دبیری حکمت و معارف اسلامی (حیطه تخصصی، اختصاصی و عمومی)، مواد آزمون دبیر معارف و همچنین نمونه سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش با کد شغل 3604 در این صفحه از سایت تحصیلات تکمیلی بررسی و ارائه گردیده‌اند.

منابع آزمون استخدامی دبیری معارف


📑 فهرست مطالب این صفحه:


مواد امتحانی آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش

قبل از معرفی منابع به معرفی مواد امتحانی آزمون می‌پردازیم. آزمون استخدامی آموزش و پرورس در رشته معارف اسلامی شامل سنجش حیطه‌های عمومی، تخصصی و اختصاصی می‌باشد.

1. مواد امتحانی دروس حیطه عمومی (مشترک بین تمام رشته‌های دبیری) عبارتنداز:

معارف و اندیشه‌های اسلامی و انقلابی / تاریخ و فرهنگ تمدن / تعلیم و تربیت اسلامی / دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی/ توانایی‌های عمومی و ذهنی

2. مواد امتحانی دروس حیطه اختصاصی (مشترک بین تمام رشته‌های دبیری) عبارتنداز:

اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش / روشها و فنون تدریس / روانشناسی تربیتی / سنجش و اندازه‌گیری پیشرفت تحصیلی

3. مواد امتحانی دروس حیطه تخصصی دبیری معارف اسلامی آموزش و پرورش عبارتنداز:

اندیشه اسلامی / آیین زندگی / شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه / علوم و تفسیر قرآن / احکام و تفسیر / منطق / فلسفه و کلام اسلامی / تاریخ فلسفه

با توجه به مواد امتحانی ذکر شده در بالا کتاب‌های زیر را پیشنهاد می‌کنیم. داوطلبان گرامی می‌توانند با توجه به نیاز خود از کتاب‌های زیر انتخاب کنند. با کلیک بر روی عکس هر کتاب مشخصات و ویژگی‌های هر کتاب را می‌توانید مشاهده نمایید.


منابع پیشنهادی حیطه عمومی دبیری آموزش و پرورش

داوطلب گرامی، مواد امتحانی حیطه عمومی بین تمام رشته-شغل‌های دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش یکسان است. بنابراین کتابهای معرفی شده‌ی زیر برای تمامی رشته‌ها قابل استفاده می‌باشد.


منابع پیشنهادی حیطه اختصاصی دبیری آموزش و پرورش

داوطلب گرامی، مواد امتحانی حیطه اختصاصی بین تمام رشته-شغل‌های دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش یکسان است. بنابراین کتابهای معرفی شده‌ی زیر برای تمامی رشته‌ها قابل استفاده می‌باشد.

سایر منابع حیطه اختصاصی دبیری آموزش و پرورش


منابع پیشنهادی حیطه تخصصی دبیری حکمت و معارف اسلامی آموزش و پرورش

سایر منابع حیطه تخصصی دبیری معارف اسلامی


در این مطلب سعی کردیم تا بعضی از منابع آزمون استخدامی دبیری معارف ۱۴۰۲ را معرفی کنیم. شما می‌توانید سوال یا دیدگاه خودتان را در ارتباط با موضوع این صفحه و کتابهای معرفی شده از بخش دیدگاه‌های پایین صفحه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.