با توجه به سوال مکرر داوطلبان در ارتباط با معرفی منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این صفحه به معرفی و ارائه بهترین منابع دروس عمومی استخدامی آموزش و پرورش موجود در بازار پرداخته‌ایم. کتاب های معرفی شده قابل استفاده برای تمام رشته‌ها و گرایش‌های زیرمجموعه آموزش و پرورش مانند دبیر آموزگار ابتدایی، دبیری ریاضی، دبیری مطالعات اجتماعی، دبیری تربیت بدنی، دبیر عربی، دبیر معارف، دبیر جغرافیا و همچنین تمامی رشته-شغل‌های هنرآموز آموزش و پرورش می‌باشند.

منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

حتما می‌دانید مواد امتحانی دروس عمومی در آزمون‌های جدید استخدامی آموزش و پرورش نسبت به آزمونهای قبل از سال 1402 تغییراتی پیدا کرده‌اند. دروس عمومی در آزمونهای جدید تحت عنوان حیطه عمومی معرفی شده‌اند و شامل مواد ذیل می‌باشند.

ﻣﻮﺍﺩ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ حیطه عمومی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

  • معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی
  • تاریخ و فرهنگ تمدن
  • تعلیم و تربیت اسلامی
  • دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی
  • توانایی‌های عمومی ذهنی

با توجه به مواد امتحانی معرفی شده از سازمان سنجش، کتابهای زیر را به عنوان معتبرترین کتابهای حیطه عمومی موجود در بازار معرفی می‌نماییم. 

بعضی از این کتاب‌ها به صورت جامع می‌باشند، یعنی: تمامی دروس و مواد امتحانی را در قالب یک کتاب جمع‌آوری و تدوین شده‌اند.

بعضی دیگر از کتاب‌ها همانطور که از عنوان آنها مشخص است، به صورت تکی هستند، یعنی: برای هر ماده امتحانی عمومی یک کتاب جداگانه در این صفحه ارائه گردیده. بنابراین داوطلبین می‌توانند با توجه به نیاز خود از یک یا ترکیبی از این منابع استخدامی آموزش و پروش استفاده نمایند.

شما کاربر گرامی می‌توانید سوال یا دیدگاه خودتان را در ارتباط با موضوع این صفحه (منابع دروس عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش) و کتابهای معرفی شده از بخش دیدگاه‌های پایین صفحه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کتاب های جامع حیطه عمومی آموزش و پرورش

کتاب های تکی درسی حیطه عمومی آموزش و پرورش