منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 

برای اولین بار در ایران برای علاقه مندان به شرکت در کنکور ارشد برنامه ریزی شهری و جغرافیا مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می تواند تضمین کننده قبولی آنها در کنکور امسال باشد. این مجموعه ارزشمند حاصل ساعت ها تلاش کارشناسان خبره در این زمینه بوده و بی شک گنجینه ای ارزشمند خواهد بود که می تواند ساعت ها برای شما در وقتتان صرفه جویی کرده و شما را به هدفتان بسیار نزدیک تر نماید.

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری که برایتان در نظر گرفته ایم شامل بیش از ۱۷ سال سوالات ادوار گذشته است که همراه با جواب های صحیح و کلیدی خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.شما در این مجموعه ارزشمند بیش از ۲۶۰۰ تست از دروش مختلف را خواهید یافت که می تواند شما را به بالاترین مرز آمادگی برساند.شما سوالات سال های ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۹۱ را در این مجموعه با ارزش خواهید یافت.

 

تست های دروسی همچون  زبان عمومی و تخصصی ، جغرافیای شهری ، برنامه ریزی شهری ، مبانی جغرافیای طبیعی ، فلسفه جغرافیا ، برنامه ریزی ناحیه ای و روستایی از جمله دیگر مورادی است که در این مجموعه ارزشمند برای شما قرار گرفته است.

در بخشی دیگر از این محصول ارزشمند ما به صورت مفصل به معرفی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری و همچنین دیگر گرایشات ان پرداخته ایم و در اخر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و میزان ظرفیت های انها پرداخته ایم.شما می توانید از آخرین تغییرات و منابع جدید مطالعاتی که قرار است در آزمون امسال از آنها استفاده شود در این مجموعه آگاه شوید.

با داشتن مجموعه منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری شما می توانید بارها و بارها  برای خود فضای کنکور را ایجاد کرده و با ایجاد آزمون های استاندارد خود را در شرایط کنکوری قرار دهید و میزان آمادگی خود را بسنجید.در پایان نیز پاسخنامه ای که دریافت خواهید کرد به صورت دقیق و بر حسب میزان در صد هایی است که از هر زده اید و دقیقا می توانید توسط یک نمودار میله ای روند پیشرقت و یا پسرفت خود را مشاهده نمایید.

برای تهیه این مجموعه تنها با چند کلیک می توانید آنرا از طریق سایت سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنرا درب منزل خود دریافت نمایید.