چگونه در کنکور ارشد MBA قبول شویم؟

 

مجموعه ای که ملاحضه می فرمایید یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی در زمینه منابع کارشناسی ارشد mba می باشد و علاقه مندان به این رشته که می خواهند در مقطع ارشد امسال در کنکور شرکت نمایند می توانند با استفاده از این مجموعه ارزشمند در زمانی کوتاه به درجه بالایی از سطح آمادگی دست یابند.

در این مجموعه شما سوالات آزمون های ادوار گذشته که شامل ۱۷ سال قبل می باشد را خواهید دید.مجموعه سوالات همراه با جواب های صحیح در اختیار شما قرار داده می شوند و این بهترین فرصت است تا خود را امتحان نمایید و میزان /امادگی خود را بسنجید.این مجموعه ارزشمند  بیش از ۱۴۰۰ تست برای دروسی همچون زبان تخصصی MBA و استعداد و امدگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت و همچنین دروسی همچون ریاضیات عمومی ۱ و ۲ برای شما علاقه نندان در نظر گرفته تا بتوانید با مطالعه انها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.

 

در کنار منابع کارشناسی ارشد mba که برای شما در نظر گرفته شده است در بخشی دیگر به معرفی دانشگاه ها و میزان ظرفیت پذیرش آنها می پردازیم تا بتوانید با اطلاعات بالا در این زمینه دست به انتخاب  بزنید. همچنین در یک بخش به صورت کامل به معرفی این رشته وتمام گرایشات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

به جرات می توان گفت که مجموعه فوق یکی از کامل ترین منابع کارشناسی ارشد mba در سطح کشور است و شما با تهیه این مجموعه ان هم به پایین ترین قیمت ممکن می توانید هم در وقت و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.به منظور بالا بردن سطح  دانش شما و اینکه بتوانید در روز کنکور به خوبی از عهده تست ها بر آیید در این مجموعه قسمتی رابرای برگزاری آزمون استاندارد در نظر گرفته شده است که در ان تمام استاندارد های یک کنکور واقعی در نظر گرفته شده است و از این بابت شما می توانید با چندین مرتبه شرکت در این آزمون ها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.

در پایان هر آزمون شما می توانید کارنامه خود را با مشخص شدن تعداد  تست های صحیحی که از هر درس زده اید و ضرایب آن ملاحضه نمایید.همچنین در این مجموعه ارزشمند یک قسمت را برای تایین میزان پیشرفت و یا پسرفت درسی در نظر گرفته ایم که به صورت نمودار میله ای  وضعیت شما را در دوره هیا مختلف که در آزمون های در نظر گرفته شده شرکت کرده اید مشخص می کند.

این مجموعه ارزشمند را می توانید با کمترین قیمت ممکن همین الان در هر کجای کشور که باشید خرید نمایید و در عرض چند روز آنرا درب منزل دریافت کنید.شک نکنید اگر هدفتان قبولی در کنکور امسال است  مجموعه منابع کارشناسی ارشد mba می تواند کمک فراوانی در رسیدن به این هدف نماید