قابل توجه علاقه مندان به شرکت در کنکور ارشد مشاوره

 

 

این بار برای علاقه مندان به مقطع ارشد مشاوره  مجموعه ای بی نظیر را رد نظر گرفته ایم که می تواند تحولی اساسی در میزان یادگیری و آمادگی انها داشته باشد.این مجموعه ارزشمند دارای مجموعه سوالات سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ بوده و همرا با جواب های کلیدی تقدیم شما عزیزان می گردد.شما می توانید مجموعه منابع کارشناسی ارشد مشاوره را به صورت یکجا و در قالب یک پکیج آموزشی  از سایت ما تهیه نمایید. این مجموعه در هیچ کجای دیگر قابل یافت نمی باشد چرا که توسط خود ما تولید شده است.

 

شما در این پکیج ارزشمند می توانید مجموعه سوالات سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ دانشگاه سرا سری را همراه با پاسخ نامه انها به صورت یکجا دریافت کنید. همچنین مجموعه سوالات دانشگاه آزاد از سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ نیز در این پکیج اموزشی یافت می شود.

شما سوالات مختلفی در زمینه زبان عمومی و تخصصی و امار و روش های تحقیق و مبانی مشاوره و راهنمایی و روان شناسی شخصیت را خواهید یافت.قطعا  جمع اوری همه این منابع و استفاده انها توسط این پکیج هم در زمان و هم پول شما صرفه جویی به عمل آورده و یم تواند بسیار موثر واقع شود.

در پایان مجموعه منابع کارشناسی ارشد مشاوره شما را با این رشته دانشگاهی و تمام گرایشات ان بیشتر اشنا خواهیم کرد و در نهایت به بررسی دانشگاه های پذیرنده این رشته خواهیم پرداخت تا بتوانید با انتخابی صحیح مسیر آینده خود را مشخص نمایید.