کامل ترین پکیج منابع مطالعاتی ارشد حقوق خصوصی
اگر به دنبال موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد امسال در رشته حقوق خصوصی می باشید ما برای شما مجموعه ارزشمندی از سوالات ادوار گذشته را آماده کرده ایم که قطعا می تواند در ارتقا سطح دانش شما و رسیدن به آمادگی نهایی در سر جلسه کنکور به شما کمک فراوانی نماید. این مجموعه می تواند به عنوان مرجعی کامل برای منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی در ایران به شمار آید.

شما در این مجموعه ۱۸ سال سوالات و تست ها و منابع مختلف کنکور کارشناسی ارشد در رابطه با این رشته را که تا سال ۱۳۹۴ ارائه شده است را دریافت خواهید کرد. بیش از ۳۵۰۰ تست از کلیه دروس مرتبط با کنکور را در این مجموعه خواهید یافت.

 

بسته نرم افزاری که در رابطه با منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی برای شما اماده کرده ایم شامل عناوین زیر می باشد:

– تمام سوالات کارشناسی ارشد سراسری از سال های ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۴ و همچنین مجموعه سوالات کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سال ۱۳۷۵ تا سال ۱۳۸۵ همراه با جواب.
– در این مجموعه شما با بیش از ۳۵۰۰ تست  مختلف از دروسی همچون زبان انگلیسی – حقوق تجارت – آیین دادرسی – حقوق مدنی و متون فقه روبرو خواهید شد که به تنهایی می تواند در بالا بردن سطح تست زنی شما بسیار موثر واقع شود.
– در یک بخش جداگانه ما به معرفی منابع منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی طبق آخرین اطلاعات منتسر شده در این زمینه پرداخته ایم.
– برای شما علاقه مندان به این رشته ما در یک بخش به صورت کامل به معرفی کاملی از رشته حقوق پرداخته ایم و همچنین گرایش ها و واد امتحانی و ضرایب دروس و دیگر موارد لازم را برایتان به صورت کامل شرح داده ایم.
– بخش مورد علاقه  بسساری از افراد معرفی دانشگاه های پذیرنده می باشد که در یک بخش به صورت مفصل به این کار پرداخته ایم و ظرفیت جذب دانشجو در این رشته را نیز عنوان کرده ایم.
– شما اگر می خواهید به آمادگی نهایی دست یابید قطعا باید در آزمون های مختلف تستی شرکت کرده تا سطح خود را سنجیده و نکات ضعف خود را شناسایی و برطرف نمایید. ما با برگزاری آزمون های مختلف سازمان سنجش و دانشگاه آزاد با مدت زمان استاندارد این شرایط را برای شما فراهم کرده ایم.
– شما بعد از هر آزمون می توانید کارنامه خود را دریافت کرده و به تکفیک هر درس و تعداد سوالات و ضرایب موجود درصد سوالات صحیح زده شده و درصد اشتباهات خود را ملاحضه نمایید.
و….

به جرات می توان گفت که مجموعه منابع کارشناسی ارشد حقوق خصوصی که برایتان تدارک دیده ایم با توجه به خصوصیات فنی بالایی که دارد یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین مجموعه های آموزشی بوده که در این زمینه تولید شده است  و می تواند تاثیر بسزایی در روند موفقیت شما برای قبولی در کنکور امسال داشته باشد.