قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد صنایع غذایی

 

 

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی قابل خرید در سراسر کشور است. قابل توجه علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد صنایع غذایی برای شما مجموعه ای بی نظیر را فراهم کرده ایم که می تواند شما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا قبولی در این مقطع است کمک فراوانی نماید.این مجموعه ارزشمند  دارای بیش از ۱۸ سال سوالات و تست ها و منابع آزمون های مختلف ارشد در این زمینه است.شما در این مجموعه با بیش از ۲۵۰۰ تست در زمینه دروس مرتبط با آزمون ارشد روبرو خواهید شد.

 

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی شما را به بالاترین سطح آمادگی خواهد رساند و می توانید با در مدت زمانی کوتاه بهترنی نتیجه را بگیرید و در پایان احتمال قبولی در دانشگاه مورد نظرتان بیشتر از قبل خواهد شد.شما در این بسته آموزشی سوالات سال های ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۱ را دریافت خواهید کرد.همراه با سوالات این سال ها جواب های کلیدی را نیز در کنار آنها دریافت خواهید کرد.مجموعه ۲۵۰۰ تست در زمینه دروسی همچون ریاضیات و شیمی و مواد غذایی و میکروبیلوژی و اصول طراحی کارخانجات می باشد.

 

در بخشی دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی که برایتان در نظر گرفته ایم به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و همچنین تعداد ظرفیت های موجود آن خواهیم پرداخت.در بخشی دیگر شما را با رشته فوق و تمام گرایشات موجود ان آشنا خواهیم کرد.

شما می توانید در این مجموعه برای خود آزمون های آنلاین برگزار نمایید و خود را محکی جدی بزنید. در پایان پاسخ نامه ای خود را به صورت در صد های مشخص شده از هر درس دریافت خواهید کرد.این پکیج ارزشمند می تواند شما را در رسیدن به انچه که سال های در پی ان بوده اید کمک کند.