همواره یکی از درخواست ها و دغدغه های مهم دانشجویان تهیه بهترین کتاب مقاومت مصالح ارشد است.

مقاومت مصالح یکی از دروس دشوار و مهم کنکور کارشناسی ارشد می باشد. اغلب مباحث این درس پایه ای برای یادگیری بسیاری از دروس از جمله تحلیل‌سازه‌ها و یا در بعضی مباحث طراحی سازه‌های فولادی و بتنی است. از طرفی سوالات مطرح درس مقاومت مصالح دشوار و وقتگیر می باشند. به همین دلیل است که تقریبا تمام دانشجویان و داوطلبان کنکور برای موفقیت در آزمون ارشد عمران و مکانیک به فکر تهیه بهترین کتاب آموزش مقاومت مصالح هستند.

برای پاسخگویی به سوالات درس مقاومت مصالح علاوه بر تسلط کامل بر مباحث درس، نیاز به یک دید مهندسی و یک تکنیک مدیریت زمان مناسب دارید.

سایت تحصیلات تکمیلی پس از بررسی های کاملی که در این زمینه انجام داده است، کتب و منابعی با ساختار مناسب برای تمامی دانشجویان و داوطلبان ارشد عمران تهیه کرده است. این منابع با محوریت بهترین کتاب مقاومت مصالح برای کنکور ارشد عمران و مکانیک و سایر رشته هایی که این درس را به صورت مشترک دارند، دارای ساختار و ویژگی هایی هستند که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می شود:

  • این منابع کاملا استاندارد و مطابق با آخرین تغییرات جمع آوری شده اند.
  • همچنین این کتب دارای ساختاری هستند که نیاز به هر کتاب دیگری را منتفی می کنند.
  • در این کتاب ها به صورت کاملا ساده و روان به درسنامه و مباحث مهم پرداخته شده است.
  • نکات مهم و کلیدی امتحانی و پرتکرار بیان شده است.
  • مثال ها و سوالات تالیفی مختلفی به همراه پاسخ تشریحی و روش حل برای مباحث مهم مطرح شده است.
  • این کتب شامل آزمون های طبقه بندی شده ادوار گذشته به همراه پاسخ های تشریحی و ذکر منبع هستند.
  • تکنیک های تست زنی، روش های حل سریع و مدیریت زمان بیان شده است.
  • با توجه به اهمیت مباحث و میزان دشواری آنها، حجم کتاب تقسیم و مدیریت شده است.

و..

اگر هنوز هم مصمم به تهیه بهترین کتاب مقاومت مصالح برای ارشد هستید در ادامه مطلب با ما باشید تا مجموعه ای از بهترین کتاب ها و منابع کمک آزمون را معرفی کنیم.

ممکن است هنوز شروع به خواندن نکرده باشید و احتمالا زمان کمی هم تا کنکور دارید، اصلا نگران و دستپاچه نشوید. کتاب ها و منابع کمک آزمونی که در این صفحه معرفی می شوند طوری طراحی شده اند که برای تمامی داوطلبان و دانشجویان با شرایط زمانی و میزان آمادگی متفاوت، مناسب هستند.

اگر در درس مقاومت مصالح ضعیف هستید  اصلا به فکر تهیه کتب مرجع نباشید چراکه وقت زیادی از شما می گیرند و در نهایت نمی توانید بر مباحث مهم متمرکز شوید. علاوه بر این خواندن کتاب ها و منابع مختلف از یک درس سبب سردگمی و از دست دادن زمان می شود.

حتی اگر وقت کافی برای مطالعه ندارید باز هم می توانید با این منابع به درصد بالاتری از سوالات کنکور پاسخ صحیح بدهید. چراکه با مطالعه دقیق کتب معرفی شده در این صفحه خواهید توانست به سوالات پرتکرار، نکات مهم، تکنیک های تست زنی و مدیریت زمان، انواع و ماهیت سوالات مقاومت مصالح مسلط شوید. به این ترتیب شانس موفقیت شما در کسب رتبه بهتر افزایش می یابد.

از نظر کارشناسان و مشاوران تحصیلی بهترین کتاب مقاومت مصالح برای کنکور ارشد عمران و مکانیک کتابی است که علاوه بر پرداختن به موضوعات و مباحث درسی، امکان جمع بندی و سنجش میزان یادگیری را نیز در اختیار دانشجویان قرار دهد. تیم متخصصات تحصیلات تکمیلی با توجه به تمامی فاکتور ها و بر اساس تجربه ای که طی سال ها کسب کرده است؛ نسبت به ارائه و معرفی بهترین کتاب مقاومت مصالح برای رشته های مکانیک و عمران در مقطع ارشد اقدام کرده است. با توجه به بازخوردی که از داوطلبان سال های گذشته نسبت به میزان موثر بودن این کتب داشتیم، ادعا می کنیم دانشجویانی که بهترین کتاب مقاومت مصالح ارشد ارائه شده در این سایت را به عنوان منبع ارشد استفاده کرد اند، درصد قبولی بیشتری را داشتند.