کتاب مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق مدرسان شریف شامل سوالات آزمونهای کارشناسی ارشد مهندسی برق دوره‌های گذشته با پاسخ کاملا تشریحی به همراه نکات آموزشی در پاسخ‌ها می باشد که توسط گروهی از مولفان انتشارات مدرسان شریف تالیف و تدوین گردیده است.

مطالعه و مرور دقیق سوالات دوره‌های گذشته تاثیر زیادی برای موفقیت در آزمون پیش‌رو دارد و داوطلبان را با سبک سوالات آزمون آشنا می‌کند و این آشنایی با سبک سوالات در صورتی که منجر به پاسخگویی مناسب سوالات شود موجب افزایش اعتماد به نفس داوطلب شده.

مجموعه سوالات آزمون های مهندسی برق به جهت داشتن پاسخ های کاملا تشریحی و نکات آموزشی در پاسخ ها برای داوطلبانی که قصد مطالعه خلاصه مباحث یا نکته برداری و همچنین تمرین مکرر سوالات دوره های گذشته دارند در مدت زمانی کوتاه بسیار مفید و کاربردی می‌باشد.

بانک سوالات ارشد برق

کتاب دیگری که در این پست به شما معرفی می‌نماییم بانک سوالات ارشد برق از انتشارات نصیر می‌باشد. این کتاب حاوی حل تشریحی سوالات ارشد برق آزمونهای دوره‌های اخیر می‌باشد و به جهت اینکه اساتید بسیار مطرح و معتبری به سوالات آزمونها پاسخ داده‌اند از کیفیت محتوایی و آموزشی بسیار بالایی برخوردار است.