قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

 

 

علاقه مندان به شرکت در آزمونارشد جامع شناسی اگر می خواهید در این راه موفقیت خود را تضمین نمایید و همین امسال در دانشگاه مورد نظر تان قبول شوید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود تنها با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی  گامی بزرگ در این راه بردارید.شما با تهیه این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه سوالات سال های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۱ را به صورت کاغمل در اختیار خواهید داشت و علاوه بر سوالات فوق مجموعه پاسخ های کلیدی انها را نیز در اختیار دارید و می توانید برای افزایش سطح آمادگی خود از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

در این مجموعه ارزشمند شما با بیش از ۱۶۰۰ تست در دروس مختلف مرتبط با منابع آزمون روبرو خواهید بود.دروسی همچون جامعه شناسی و نظریه های جامعه شناسی و مفاهیم حوزه ای و روش تحقیق از جمله انها می باشند. مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی می تواند میزان تمرکز شما را بالا برده و شما دقیقا می دانید که باید چه کار کنید و چقدر دیگر تا رسیدن به امادگی مورد نظر فاصله دارید.

در بخش دیگر از این مجموعه ارزشمند  ما به معرفی کامل این رشته پرداخته ایم و تمام گرایش های انها را برایتان شرح داده ایم. همچنین در قسمتی دیگر به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت های انها نیز اشاره کرده ایم. شما در این پکیج ارزشمند مجموعه سوالات دانشگاه آزاد را نیز از سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ را دریافت خواهید کرد.

در بخشی دیگر به منظور ارتقا سطح شما آزمون هایی استاندارد را در نظر گرفته ایم که می توان محک خوبی برای شما باشد .شما در پایان می توایند میزان درصد هایی که زده اید را به تفکیک ملاحضه کنید و در کل میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را متوجه شوید. مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی دقیقا همان چیزی است که هر شرکت کننده در این رشته به ان نیاز دارد.

تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید این محصول نموده  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.