علاقه مندان به شرکت در کنکور مترجمی زبان

 

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می توانند از این پس با در اختیار داشتن مجموعه ارزشمند منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی  هم در وقت و هم در هزینه خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورند و برای رسیدن به هدف خود که همانا قبلوی در مقطع این رشته می باشد گامی بزرگ بر دارند.این مجموعه ارزشمند توسط کارشناسان مجرب و خبره و با تلاش بی وقفه تهیه و تدارک دیده شده است و هم اکنون شما با کمترین زحمت می توانید انرا در کمتر از چند روز در اختیار داشته باشید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

 

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دارای بیش از ۹ سال سوالات و تست های مختلف در زمینه این رشته بوده و بیش از ۸۰۰ تست مختلف درباره مترجمی زبان در ان قرار گرفته است.شما علاوه بر این همه سوال ارزشمند می توانید پاسخانامه آنها را نیز دریافت کرده و این بهترین فرصت برای ارزیابی خودتان است .

 

در این مجموعه سوالات سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۱ در اختیارتان قرار گرفته  که همراه با جواب خدمتاان ارائه می گردد.در بخشی دیگر به معرفی آخرین منابع مطالعاتی این رشته پرداخته ایم و شما می توانید از آخرین تغییرات در این زمینه مطلع شوید.در بخشی دیگر به معرفی کامل رشته مترجمی زبان و تمام گرایشات موجود ان میردازیم و همچنین در انتها به بررسی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد نفراتی که می‌خواهند می پردازیم.شما می‌توانید تمام مواد امتحانی  به همراه ضرایب آنها را در این مجموعه ارزشمند در اختیار داشته باشید.

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی شامل آزمون هایی است که برای هر چه اماده تر شدن شما تدارک دیده شده و می توانید با شرکت در این آزمون های استاندارد میزان آمادگی خود را سنجیده و نقاط ضعف خود را پوشش دهید. مدت زمان برگزاری این آزمون ها کاملا استاندارد می باشد و بهترین فرصت جهت محک شما محسوب می شود.در پایان برای شما کارنامه ای صادر می گردد که در ان به صورت دقیق مشخص شده است که از هر درس به چه میزان تست زده اید و میزان پیشرفت و یا پسرفت شما دقیقا مشخص خواهد شد.

برای دریافت این مجموعه ارزشمند می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به سفارش این کالا نمایید و بعد از دریافت آن وجه کالا را به مامور پست بپردازید. ما مجموعه فوق را با بالاترین کیفیت موجود برای شما در هر کجای کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.