قابل توجه علاقه مندان به کنکور مدیریت مالی

 

علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد مدیریت مالی اگر دوست دارید تا در زمانی کوتاه به این هدف مهم دست یابید ما به شما استفاده از پکیج آموزشی فوق را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه در واقع شامل تمامی منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی بوده و در واقع کار شما را برای رسیدن به منابع مطالعاتی راحت تر از قبل نموده است. شما در این مجموعه ارزشمند می توانید سوالات ۱۸ سال گذشته که از تاریخ ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۲ می باشد را بیابید و همراه با این مجموعه عظیم سوالات پاسخ های کلیدی انها را نیز دریافت  کنید.

در این مجموعه ارزشمند بیش از ۲۵۰۰ تست از دروس مختلفی همچون مدیریت مالی و اقتصاد خرد و کلان و زبان عمومی و تخصصی و ریاضی و آمار را خواهید یافت که قطعا می توانند شما را رد رسیدن به مرز آمادگی کمک کنند.در بخش دیگر این مجموعه ارزشمند شما می توانید سایر دانشگاه هایی که به جذب دانشجو در این مقطع می پردازند را ملاحضه کرده و با انها بیشتر از قبل آشنا شوید همچنین در این بخش تعداد ظرفیت هر دانشگاه را نیز برایتان اورده ایم.

برای رسیدن به بالاترین سطح یادگیری برای شما در این مجموعه آزمون های استانداردی در نظر گرفته ایم که می تواند بسیار موثر و مفید باشد.شما در این آزمون ها طبق استاندارد واقعی شرکت خواهید کرد و در پایان برایتان کارنامه نیز صادر خواهد شد و دقیقا مشخص می گردد که از هر درس چند درصد تست زده اید و با این روش می توانید در طول استفاده از این پکیج آموزشی میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را مشاهده نمایید.

 

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت مالی فوق یکی از کامل ترین و بی نظیر ترین مجموعه هایی است که در این زمینه تهیه و تدارک دیده شده است و با قیمتی فوق العاده مناسب می توانید انرا درب  منزل دریافت نمایید. اگر علاقه مند به تهیه این مجموعه آموزشی می باشید کافیبست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید.

این مجموعه ارزشمند در قالب یک نرم افزار ارائه شده است و براحتی انرا می توانید بروی کامپیورت خود نصب و استفاده نمایید.