با توجه به اهمیت و محبوبیت رشته مدیریت و همچنین گستردگی گرایش های مرتبط با آن، تهیه منابع ارشد مدیریت از مهم ترین دغدغه های دانشجویان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است.

از آنجایی که علم مدیریت مورد علاقه بسیاری از دانشجویان، حتی دانشجویان سایر رشته ها در سطوح و مقاطع کارشناسی است، تعداد متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد مدیریت نیز بسیار بالا است. از طرفی ظرفیت پذیرش دانشگاه ها محدود است و این سبب می شود رقابت تنگاتنگی ایجاد شده و قبولی در آزمون ارشد مدیریت نیز دشوار گردد.

اگر اکنون در این صفحه اید، حتما به فکر راهی برای قبولی در کنکور ارشد مدیریت هستید.

با این حال نگران کنکور ارشد مدیریت 97 نباشید. قبل از هر چیزی در مورد گرایش های مختلف این رشته و شرایط آزمون به صورت مختصر صحبت کرده و در ادامه منابع ارشد مدیریت را در قالب کتاب ها و بسته های آموزشی معرفی می کنیم که موفقیت شما را در کنکور ارشد مدیریت 97 تضمین خواهد کرد.

آزمون ارشد رشته مدیریت طبق آخرین اطلاعات موجود در دفترچه شامل 320 سوال چهار گزینه ای است که شما 180 دقیقه فرصت دارید تا پاسخ دهید.

اصلا به این فکر نکنید که بخواهید به تمام 320 سوال پاسخ دهید. سوالات شامل تمام گرایش های رشته مدیریت هستند و شما تنها کافی است به سوالات مرتبط با گرایش مورد علاقه خود پاسخ صحیح بدهید.

تعدادی از دروس هستند که دارای ضریب بالا در تمام گرایش ها می باشند. تسلط بر این دروس بسیار مهم و ضروری است، به طوری که شانس قبولی را بسیار بالا می برد.

خب شما برای تسلط بر این دروس نیاز به بهترین منابع ارشد مدیریت دارید.

این منابع شامل دروس اصلی و تخصصی مشترک هستند که آمادگی شما را برای آزمون تضمین می کنند. البته هر منبعی پیشنهاد نمی شود.

از آنجا که فرصت برای آماده کردن و جمع بندی مباحث محدود است و هر کسی بنا به موقعیت و شرایطی که دارد ممکن است نتواند بسیاری از منابع کارشناسی ارشد مدیریت را مطالعه کند، پس انتخاب کتاب ها، منابع مناسب و استاندارد بسیار اهمیت دارد. بنابراین قبل از اینکه شروع کنید بهتر است کمی وقت بگذارید و منابع ارشد مدیریت 97 را از یک موسسه معتبر تهیه کنید.

دروس و سرفصل های مشترکی که دارای بالاترین ضرایب در کنکور ارشد مدیریت هستند:

  • تئوری‌های مدیریت
  • اقتصاد خرد و کلان
  • ریاضی و آمار
  • تحقیق در عملیات
  • مدیریت مالی
  • مدیریت تولید
  • مالیه عمومی و بودجه
  • مدیریت سرمایه‌گذاری و ریسک
  • بازاریابی
  • حسابداری مالی و صنعتی
  • مبانی کارآفرینی
  • زبان عمومی و تخصصی نیز در رشته مدیریت بسیار مهم بوده و در رتبه داوطلب بسیار تاثیر گذار است.

تیم متخصصان سایت تحصیلات تکمیلی با سال ها تجربه، طی تحقیق و بررسی هایی که انجام داده است، کتاب ها و منابع کنکور ارشد مدیریت را در قالب بسته های آموزشی و کمک آزمون تهیه کرده و در همین صفحه قرار داده است.

این کتاب ها بهترین منابع موجود در بازار هستند زیرا دارای شاخص های استانداری از لحاظ گوناگون می باشند.

کتاب هایی که تحت عنوان منابع ارشد مدیریت در این سایت در اختیار شما قرار می گیرد، به صورتی طراحی شده اند که می توانید با هر شرایطی که دارید خود را برای آزمون آماده کنید.

این کتاب ها بدون اینکه شما متوجه بشوید به صورت هدفمند و مرحله ای مباحث و نکات مهم را در ذهن شما تثبیت می کنند. با آزمون های طبقه بندی شده و پاسخ های تشریحی همراه، در هر فصل از کتاب می توانید به یک آمادگی خوب برای پاسخ دادن به مهمترین و پرتکرار ترین سوالات برسید. همچنین حجم مناسب این منابع به گونه ای است که برای تمام دانشجویان و داوطلبان در هر سطحی از آمادگی که باشند، مناسب است.

بنابراین بدون نگرانی و وسواس منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت را از همین صفحه تهیه کرده و از حالا به موفقیت خود در کنکور ارشد مدیریت 97 فکر کنید. ما بهترین ها را برای شما تهیه می کنیم.

منابع ارشد مدیریت تمامی گرایش ها